Shot Me Out Of The Sky: Chapter 39

Hon och Liam gick till en soffa medans resten av gänget gick till baren och sen till soffan. Vi pratade om våran campingtur, killarna skulle vara upptagna med jobb hela veckan så nu var ända stunde vi alla var samlade. När vi satt där och pratade såg jag Elin, så vi ropade på henne, hon kom och kramade oss och sen slog hon sig ner. Efter två timmar av prat så bestämde vi oss för att dra hem. Vi bytte nummer med Elin och bestämmde att vi skulle shoppa någon dag.
Vi gick ut från klubben och började säga hejdå till killarna, vi skulle faktiskt inte få träffa dom på hela sex dagar så det slutade med att vi stod utanför och bara pratade i en timme till.
- I´m going to miss you, babe, sa jag till Zayn.
Han log stort till svar och sa:
- I promise I´m going to miss you even more. Han drog mig närmare och våra läppar möttes.
Vanessas perspektiv:
Jag stod och pratade med Danielle om babynamn när Niall ställde sig bakom och la sina armar om mig.
- This is the last time I´m going to see you in five days and you choose to spend that time talking to Dani?
Han spelar besviken och snyftar dramatiskt.
- But darling, you were busy talking to Liam, I thought you didn´t like me any more, svarar jag och spelar med.
- Aaw of course I like you, you´re my favorite potato! Säger han nöjt och drar in mig i hans famn. Han drar sin hand över mitt hår.
- I love you. Säger han och tittar rakt in i mina ögon. Mitt hjärta hoppar över ett slag och jag svarar: I love you too, innan han kysser mig försiktigt.
/ Wendela
kort, jag vet men vi har ett sista prov på torsdag och sen lovar vi att bli bättre på att uppdatera! ;)

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-06-02 @ 15:23:19
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Julia

jättebra!

2012-06-02 @ 18:52:04
URL: http://bieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0