Shot Me Out Of The Sky: 38 Part 2

image descriptionVanessas perspektiv:

När vi kom till cluben så mötte vi killarna när jag kramade Niall viskade han " so you are stronger then me" sen började han skratta.
- Haha very funny.
- No i´m just kidding whit you.
Sen tog han min hand och vi gick in i cluben. När vi var på väg till baren för att möta Louis och Natahlie hörde jag en bekant låt Niall suckade, jag skrek rakt ut sen tog jag han hans "let´s go" jag såg att Natahlie tog Louis han snart var alla på dansgolvet och dansade till.....

">Vanessas Perspektiv:

Jag och Natahlie hoppade upp och ner samtidigt som vi skrek sjöng till One Thing, killarna kollade konstigt på oss. Ella och Zayn kom in på cluben hon drog honom till dansgolvet, och började dansa och sjunga med oss. När refrängen kom började killarna dansa med oss Danielle, Liam, Harry och Emelie kom också. När låten var slut stog alla och flåsade jag började skratta det slutade med att alla skrattde.
När vi stog där och skrattde började dom spela Up All Night så vi började dansa igen.
När Harrys del
" Katy perry is on replay,She's on replay DJ got the floor to shake The floor to shake People going all the way Yeah, all the way I'm still wide awake" så gjorde vi Harrys move när man sätter armen vi midjan, när han sjunger "all the way yeah all the way.
När " i wanna stay up all night up and find a girl and tell her she´s the one så pekade killarna på oss jag blev så glad för jag är verkligen så kär i Niall.

Katy perry is on replay,
She's on replay
(We're gonna want to stay up all night)
DJ got the floor to shake
The floor to shake
(We're gonna want to stay up all night)
Up all night, up all night
(We're gonna want to stay up all night)
När den delen kom så bildade vi en ring runt Harry han mimade till sin röst, vi stog och hoppade och skrek bakrunds rösterna. 

Ellas perspektiv: 

När jag och Zayn kom in på cluben dansade alla till One Thing så vi gjorde som dom gjorde. Sen kom Up All Night så vi började dansa igen, gud vad jag är glad att jag har fått träffa dom här underbara människorna särskligt Zayn. När vi stog där och hoppade så kom jag på att Danielle är gravid " STOP" skrek jag alla stannade.
- What? frågade Zayn oroligt.
- Dani you are pregnant remember?
Danielle började skratta.
-Yes i remember maybe i should take it slow.
Hon och Liam gick till en soffa resten av gänget gick till baren sen till soffan. Vi pratade om våran campingtur killarna skulle vara upptagna med jobb hela veckan så nu var ända stunde vi alla var samlade. När vi satt där och pratade såg jag Elin så vi ropade henne hon kom och kramade oss heh sen slog hon säg ner. Efter två timmar av prat så bestämmde vi oss för att dra hem. Vi bytte nummer med Elin och bestämmde att vi skulle shoppa någon dag.

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Så bra! Fortsätt!



Läs gärna min novell! :)

2012-05-27 @ 13:30:27
URL: http://whenyouleaveitsgoneagain.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allt har hamnat jätte konstigt när jag läser på mobilen. allt sitter över varandra och så, jag kan inte läsa det. konstigt...

2012-05-27 @ 19:48:10
Postat av: Victoria

Superbra! :)

2012-05-28 @ 11:11:38
Postat av: bella

Awesome! Jag läser också på mobilen men det blir inte alls konstigt ;)

2012-05-29 @ 07:37:59
URL: http://novelmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0