Shot Me Out Of The Sky: 38 Part 1

1. Natahlie 2. Vanessa 3. Ella
Natahlies perspektiv:


Jag och tjejerna drog ut och shoppade vi hade det trevligt som vanligt. Alla tre hittade dom perfekta klänningar.
Vi hade gått förbi ett tidnigsställ där Niall och Vanessa var på framsidan. Det var när dom var på dejt och Vanessa hade slängt sig på Niall. Så det såg ut som Vanessa hade brottat ner Niall. Rubriken var
" I's she stronger then the irish man?"

Jag och Ella tyckte det var jättekul vi kunde inte sluta skratta, vi köpte tidningen där det stog mer om Vanessas muskler. Hon skämdes och bad oss sluta skratta.
-Sluta skratta det är inte kul! Sa hon argt.
-Kom igen det är det ju svarade Ella.
-Niall kanske tycker det är generande tänk om han blir sur?
-Nej han kommer tycka det är kul.
Vi övertalade hemma att han skrattar säkert nu. När hon trodde på oss gick Ella till duschen.


Ellas perspektiv:


Jag la fram klänning som jag hade köpt till ikväll, resten la jag in i garderoben. När jag var på väg in i duschen ringde min mobil jag svarade utan att kolla vem som ringde.
-Hello?
-Hej det är mamma jag vill bra säga att vi kommer om tre dagar.
-Va skojar du med mig?!
-Nej och jag vill gärna att du ska umgås med dina syskon.
-Men jag kan inte vi ska fixa saker till galleriet i veckan, och i helgen ska vi campa.
-Då får dom väll följa med och campa.
-Nej för jag gillar inte dom!
-Jo slut diskuterat vi ses på tisdag.

Hon la på och jag stog där sur,  orsaken till att jag inte gillar dom är för min styvsystern( cornelia) är att hennes kompis var otrogen med Mikael, min förra kille.

(Tänker tillbaka)
Jag kom hem från skolan det hade vart ett helvete det gick inte så bra och snart sätter dom betyg. Jag hörde Cornelia och Kelly snacka dom satt i vardagsrummet, jag hörde hur dom nämnde Mikael. Så jag gick närmde och lyssnade Cornelia hennes pappa och bror hade pricis flyttat in. 
- Men vadå så Mikael och du ska hem till dig på lördag? frågade Cornelia.
- Ja vi har vart hos honom dom här månardna så nu byter vi.
Vad menar dom med det? Är han otrogen med den idioten? Jag gick där ifrån och ringde Mikael jag frågade om vill kunde göra något den helgen, tydligen skulle han till sin mormor. Jag tog reda på vart Kelly bodede den lördgen åkte jag dit. När jag ringde på dörren var det Mikael som öppnade det han sa var sorry trodde du var pizzabudet.
Jag gav honom en örfil och stack därifrån, när jag kom hem skällde jag ut Cornelia hur kunde hon inte säga något. Det blev ett sånt stort bråk att dom sa jag tiil London resan så vi kunde va ifrån varandra.

Vanessa perspektiv:

Vi hörde hur Ella skrek till sen massor med skaer som slängdes. Vi spran in i hennes rum hon log på golvet skrikades och gråtandes. Hon berättade att hennes mamma tvingade henne att omgås med Cornelia och Stephen. Jag kollade chockande på Natahlie hennes mamma vet att dom hatar varandra. Ella ville inte följa med och festa men vi tvingade henne, så hon gick och fixade sig.
Sen jag och Natahlie. Jag tyckde vi alla såg skit snygga ut i våra nya klänningar, jag lockade håret Natahlie hade det platt Ella satte upp det med några slingor hängades utanför.
När vi var klara börjde vi gå mot klubben.

Zayns perspektiv:

We were waiting for the girls at the club, we saw them get all three were black and white dresses. But the only thing I saw was the Ella her tight black dress and her hair was perfectly set up she was so beautiful. But i saw that something was wrong! We gave them hugs and kisses. I took her aside.
I asked her waht was wrong after a while she told me. I can´t belive her mum is force her to meet that bitch. I huged her after a moment we went in. Evrybody was allready dancing.

Natahlies perspektiv:

Zayn såg att något var fel med Ella så han tog henne åt sidan. Tur att hon har honom han känns inte som typen som skulle vara otrogen. När vi kom in så gick jag och Louis ut på dansgolvet gud var han var underbar. Efter lite dansande gick vi till baren på vägen såg jag Vanessa och Niall stå och hångla i ett hörn. Liam och Danielle mysade i en soffa, Harry och Emelie var borta.

Vanessas perspektiv:

När vi kom till cluben så mötte vi killarna när jag kramade Niall viskade han " so you are stronger then me" sen började han skratta.
- Haha very funny.
- No i´m just kidding whit you.
Sen tog han min hand och vi gick in i cluben. När vi var på väg till baren för att möta Louis och Natahlie hörde jag en bekant låt Niall suckade, jag skrek rakt ut sen tog jag han hans "let´s go" jag såg att Natahlie tog Louis han snart var alla på dansgolvet och dansade till.....

/ Matilda

Det blev lite knas med namn å så men nu fixar vi om det ;) / Wendela


Kommentarer
Postat av: Sofia

wow asbra ju!!! de där var en bra kliffhanger(stav?) :)

2012-05-26 @ 06:56:36
Postat av: Anonym

MMMEEEEEEEEEERRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!

2012-05-26 @ 06:57:21
Postat av: Anonym

nästa kapitel, jag vill läsa MMMMMMMMEEEEEEEERRRRRRR!

2012-05-26 @ 06:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0