Shot Me Out Of The Sky: 37

Ellas perspektiv:

Vi kollade på en film det började bli sent så all skulle sova över.
Niall och Vanessa gick till vanessas rum, Nathalie och Louis gick till nathalies rum. Jag gick till vårat förråd och tog fram två madrasser Harry och Emelie delade på en, Liam fick en egen. Sen tog jag Zayns hand vi gick in på mitt rum efter vi hade bytt om, eller bara jag för Zayn sov bara i kalsonger. Det ända jag kunde tänka på var hans otroliga magen jag verkligen stirrade på den. Jag tror han märkte det för han började skratta jag blev generad och gömde mig under täcket. Han kröp ner under täcket och drog mig in i hans fan han kysste mig på huvudet och mumlade godnatt i mitt öra.
Författarens perspektiv:
Alla paren plus Liam sov fridfullt i deras sängar. Om en person som precis träffat dom skulle dom tro att alla hade känt varandra i år! Men sanningen var att det bara några veckor. Alla paren undrade hur snabbt man egentligen kunde älska någon så snabbt och så starkt? Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. Det är löjligt att sånt kan hända. Det händer ju bara i filmer?! Men det hände faktiskt dom och det var otroligt.
Nathalies perspektiv:
Jag vaknade upp av att det luktade frukost. Jag kände Louis armar på min kropp det var en av världens bästa känslor.
Men ganska snabbt kände jag hungern komma kryppandes då jag flyttade Louis arm försiktig sen gick jag in i köket. Där satt Liam ensam när han såg mig kollade han upp.
-Hey somebody is up sa han och log.
-Yes how long have you bin up? Frågade jag.
-A few minuts just I'm missing Danielle.
-Were is she?
-In the US dancing.
-Okey.
Jag satte mig vid bordet och började ber en macka när jag skulle ta första tuggan kom harry och Emelie in.
-Mornig guys sa Harry.
- Morning svarade jag.
Efter en stund kom alla in i köket efter som vi hade så några stolar fick sitta i Louis knä. Vi bestämde oss för att gå ut och festa ikväll jag såg att Vanessa tvekade eftersom sist vi var ute slutade det inte så bra. Men eftrer ett tag sa hon jag. Killarna drog hem till deras lägenheter jag och dom andar tjejerna skulle shoppa.
Nu var jag snäll och skrev ett kapitel fast vi fick bara en kommentar. Vi har förlorat jätte många läsare så om ni vill får ni gärna göra reklam för oss. Säg till om ni vill ha ett länkbyte.
Det är ett mellan kapitel men nästa händer det saker. Så nu vill jag ha tre kommentarer// Matilda;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Amazayn!

2012-05-21 @ 19:49:31
Postat av: Maja P

Hej, kolla gärna in min 1D novell! kram! :) http://bedersen.blogg.se/category/one-direction-novell-nya.html

2012-05-24 @ 08:39:20
URL: http://bedersen.blogg.se/
Postat av: Lovina

Suuuuper!!!

2012-05-24 @ 14:22:58
Postat av: Elinor

jättebra!!

2012-05-24 @ 23:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0