Shot Me Out Of The Sky: 36

-Ju vi är ju i London över sommaren men jag vill flytta hit. Jag gillar verkligen Niall och dom andra killarna,ni gillar dom också eller hur? Dom nickade som svar så jag har en ide är ni redo?
Ellas perspektiv:
Vanessa stog och pratade jag höll med om allt hon sa.Men hur ska vi ha råd? Tänkte jag.
- Vi kanske kan öppna ett galleri? Sa vanessa jag och Natahlie är bra på att fotografera och Ella på att ta hand om pappren. Så vad tycker ni?
Jag och Natahlie kollade på varandra.
-Vi älskar det skrek vi samtidigt.
Bra för jag såg en lokal som man kan hyra, vi behöver bara fråga våra föräldrar.
-Ja min mamma ska ju ändå flytta hit då borde jag väl få det med sa jag.
Vi reste oss upp och ringde våra föräldrar.



Författarens perspektiv:


Dom tre tjejerna reste sig och gick ut från köket, dom tog upp mobilerna och ringde.

Nathalies perspektiv:
Det gick tre signaler tills mamma svarade.
-Hej gumman! Hur är det i London?
-hej! Det är bara bra, men jag måste fråga en sak!
- Ja visst vad är det?
- Vi har träffat några killar här som vi verkligen gillar och vi undrar om vi kunde flytta hit?
- Okej hur ska ni ha råd?
Jag började berätta om Vanessas ide.


Ellas persoektiv:

Nästan så fort mamma svarar frågade jag om London.
- Men varför kan du inte bo hos oss? Frågade hon.
-För att jag vill bo med mina kompisar jag är gammal nog, jag är inte så förtjust i din nya familj.
Jag behövde bara fråga mamma för min pappa bodde i England han har gjort det sen han och mamma gjorde slut.
- Okej men du får betala allt förstår du väl sa mamma lite surt.
-Jag vet vi har skaffat jobb.
Vi pratade en liten stund sen sa vi hejdå.


Vanessa perspektiv:

Jag pratade längst med minna föräldrar så när jag la på och kom in i köket, kollade dom frågande på mig.
-Så? Sa Ella.
-Jag fick!!  Skrek jag glatt.
-Vi med skrek! Nathalie lika glatt.
Alla våra föräldrar skulle låna oss pengar till dom första månaderna.
-Vi måste berätta för killarna sa Ella.
-Jag ringer Niall.
Jag tog upp mobilen och slog hans nummer.

- Hey babe svarade Niall.
- Hello can you guys come over? frågade jag.
- Sure has something happend?
- No we just have something to tell you.
- Okey we are there in 10 minuts.
- Bye love you.
- Love you too.

Dom kommer on 10 minuter sa jag till tjejerna vi snackade lite hur vill skulle säga det till dom. Efter några minuter rinde det på dörren Ella sprnag och öppnade.
Louis kom in springade med Ella hängdes över axel.
- Put me down Louis skrek hon.
Louis gick fram Natahlie.
- Hey babe sa han och kysste henne fortfarande med Ella på axeln.
Dom andra killarna kom in sen Niall kysste mig hej och dom andra kramde mig, Louis satte ner Ella.
- So way are we here? frågade Zayn.

Natahlie perspektiv:

-yeah you know we are here for the summer, but we want to stay
because we like you guys.
- Aww we like you too sa Louis med en barnslig röst och nöp mig i kinden.
- so vaness thought of another idea, we should open a gallery because we like to take pictures sa jag.
- So we called our parents fortsatte Ella.
- What did they said? frågade Liam.
- They said YES! skrek Vanessa.

Louis började skrika sen spranga han ut på balkongen man såg balkongen från köket så vi såg Louis ställa sig vid räcket.
- MY GIRLFRIEND IS MOVING TOO LONDON!! skek han.

Vi började skratta, Louis började dans sen sprnag han in till köket. Han lyfte upp mig och snurrade som man gör i filmer sen kysste han mig länge. Sen kollade han in i mina ögon och sa.
- I've never been this happy in my life.
-I fell the same babe.

Vi satt och pratade vid bordet och planerade vad vill ska göra dom närmsta veckorna dom är lediga.
- I know sa Harry we can go camping next weekend.
Alla tyckte det bra ide så vi bestämde det.
Efter mycket prat var klockan 11 på kvällen så vi gick in i vardagsrummet och började kolla på en film.



Det är säkert jätte dåligt men ändå vi ska försök skriv mer denhär veckan.
3 kommentarer till nästa.

Kommentarer
Postat av: Bella

Åååh meeer!!:D

2012-05-19 @ 23:06:10
URL: http://novelmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0