Shot me out of the Sky: Chapter 8

Fast att DANIELLE PEAZER hade bjudit in oss till en en filmkväll hade jag inte berättat för Nathalie och Vanessa...
Vanessas perspektiv:
Till slut landade planet och när vi gick av planet tänkte jag bara på när jag Nathalie och Ella var på väg till flygplatsen för att se One Direction när de skulle komma till sverige, bussen blev försenad så vi missade dem med bara några minuter. Att Ella träffade Liam var både jag och Nathalie vääldigt avundsjuka på.
Vi tog våra väskor från bandet och gick ut till ankomsthallen.
Nathalies perspektiv:
Att hitta Ella på flygplatsen var faktiskt otroligt lätt, hon stod och viftade med armarna som en galning. Jag och Vanesssa sprang allt vi hade till henne kramade henne, sen började vi hoppa upp och ner och skrika. Vi betedde oss som vi var sex år trots att vi var sjutton, folk tittade på oss som vi var galna men det gjorde inget vi var vana.
Vi fick skjuts av Ellas pappa som skulle åka tillbaka till sverige om en vecka, han skulle bara se till att vi gjorde oss hemmastadda i lägenheten vi fick låna av Amandas kompis som var i Frankrike med sin pojkvän över sommaren.
Så fort vi kom fram började vi springa runt i den stora lägenheten som låg mitt i London.
- Åååh, vad fint!! Ropade jag, Pax för det här rummet!!
-Jag veeet!! Isåfall tar jag det här rummet!  Skrek Vanessa inifrån ett rum precis bredvid köket.
-Sååå mysigt vi kommer ha det!! Men tjejor, dags att packa upp kläderna, We are going out tonight! Sa Ella mystiskt när vi samlades i vardagsrummet.
Vanessas perspektiv:
-Haha, det hade vart kul men klockan är ju fyra! Jag orkar nog inte, kan vi inte ta det imorn istället?
- Jaha, du dåe Nathalie?
-Jaaa, jag tror jag avstår faktiskt, vi kanske kan se på en av filmerna jag har med mig? svarade Nathalie.
-  Synd, då får jag väl ringa DANIELLE och säga att ni Tyvärr inte orkade följa med och träffa Liam Payne... Men det är okej, då går jag väl själv då.
Det kändes som hela jorden stannade, det enda som hördes var en klocka som tickade lite längre bort.
-VAAH!!! Jag tappade kontrollen helt och skrek rakt ut.
-NEEJ, Jag vill!! Nathalie skrek bara en halv sekund efter mig.
- Don´t you dare take up that phone!! Ropade jag snabbt.
- Hahahahaha, ni skulle ha sett era reaktioner!! Ella ramlade ner på golvet för att hon skrattade för mycket.
- Men så är det i alla fall Danielle Peazer har bjudit in oss till en filmkväll idag som börjar klockan sju, OM ni vill följa med är det nog dags att göra iorningsig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0