Shot me out of the Sky:Chapter 2

- Excuse me, I dont want to be rude or something but are you OK in there? Cause you sure have been there for a while now...

Åh, nej vad pinsamt, nu har säkert pappa skickat hit någon för att kolla att jag mår bra! Jag torkar snabbt bort tårarna och desperat försök att låta normal.
-Yeah,I'm fine but thanks for asking. Ropade jag men rösten bröts ordentligt på de sista orden men jag hoppades att han inte märkte något.
- I know it's not my business but you don't sound so.?
Patetiskt nog så berättade jag allt om skitmånaden och ångrade mig såklart direkt efter.
- Sorry,I dont want to bother you with this... Sa jag för att dämpa den pinsamma stämningen.
-It's totally OK with me, but I think it would be much easier for me to help you if you step out of the toilet...?
-Well, since it doesn't get any more awkward then this, Who are you any way?
Jag går mot toalettspegeln för att fixa till mig innan jag går ut.
-Liam, svarar han försiktigt.
- Liam what? Frågar jag precis innan jag öppnar dörren.
- Liam Payne,svarar han snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0