Shot me out of the sky: Chapter 6

Jag lutade mig bak och slöt ögonen det här skulle bli den bästa sommaren någonsin. Jag och mina bästa kompisar i England.

Vanessa
Jag och Nathalie satt i bilen på väg till Arlanda vi skulle få tillbringa sommarn i England. Efter mycket tjat på våra föräldrar och många jobb, så lät dom mig och mina två bästa kompisar att åka till England. Bilen stannade vi tog våra väskor och letade oss fram, tur att vi hade våra föräldrar med annars skulle vi gå vilse. När vi kom fram till incheckning så sa vi hej då till våra föräldrar, och satte oss på ett cafe. Efter en halvtimme var det dags att gå på planet.

Natahlies perspektiv:
Jag och Vanessa gick på planet vi gick till våra platser. Jag satte mig vid fönstret Nathalie satte sig bredvid mig. Vi lyssnade på musik men efter ett tag ser jag hur Vanessa börjar skaka.
-Vanessa mår du bra? frågade jag oroligt.
-Nej! Nathalie fattar inte du att vi är på väg till London?!
-Ja jag vet sa jag lite undrande.
- Tänk om vi ser One Direction! Ella har ju redan sett Liam!
-Ja vi kanske också lyckas! Sa jag.
Vi började skratta och prata om killarna. - Planet landar om 20 minuter sa piloten. Vi tog varandras händer och log mot varandra. Vi var snart i vårt dröm land tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0