Shot me out of the sky: Chapter 5

What i thought was going to be a quite boring wedding but it turned out to be a fun evening. We exchanged number and said goodbye.

Ellas perspektiv:
På vägen hem så ringde jag Vanessa hon svarade på två singnaler.
- Hallå!!
- Hej! Det är Ella
-ELLA Gud vad jag saknar dig!!
-Jag saknar dig med! Gissa vem jag träffade på bröllopet!
- mmmm din kusin?
- Nej Liam Payne!!
- SKOJAR DU SKREK!! Hon
- Nej...
- Vänta ska jag hämta Nathalie.
Jag hörde hur hon skrek Nathalie kom nu Ella har världens nyhet. Jag började skratta.
- Hej nu är vi tillbaka! sa Vanessa
- Hej Nathalie sa jag.
-Hej Ella!
-Berätta allt! sa Vanessa
Jag började berätta allt gör varje ord jag sa började dom skrika mer och mera. Efter en halvtimme sa vi hej då.
- Saknar dom dig? frågade pappa
-Ja men dom kommer ju om två dagar.
-Ja ska vi hämta dom på flygplatsen? Frågade pappa.
- Ja om vi kan?
- Självklart! Sa pappa.
Jag lutade mig bak och slöt ögonen det här skulle bli den bästa sommaren någonsin. Jag och min bästa kompisar i England.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0