Shot me out of the sky: Chapter 4.

-If you want, there is an empty chair at my table if you're ready to go out again? OMG, frågade han precis om jag ville sitta med honom?
-I would love to!


När vi gick ut ifrån badrummet kom pappa springandes fram till mig.
-Gumman, vart har du varit? Vi har letat efter dig överallt, vad hände egentligen?
-Det är lungt pappa, jag förklarar senare. Sa jag och kände hur Liam kollade konstigt på mig. Pappa förstod och gick strax iväg till deras bord.
- What was that language?
-It's Swedish, you haven't heard that half of the people here are from sweden? Frågade jag lite förvånad.
-Oh okay that make sense and I actually wouldn't recognise swedish apart from any other language, sorry. Sa han och log ursäktande medans han visade vägen till hans bord som var på andra sidan lokalen.
Vi satt och pratade och skrattade under hela kvällen. Till min förvåning blev det ingen pinsam tystnad och han var väldigt lätt att prata med. Han berättade massa galna tour händelser och jag lyssnade roat över vad folk kan komma sig att göra för att få träffa sina idoler. Fast jag skulle i och för sig göra samma sak...Det var en väldigt trevlig kväll och självklart ville jag inte att den skulle ta slut.

Liams perspektiv:
Ella was a nice girl and we got along really well. What i thought was going to be a quite boring wedding but it turned out to be a fun evening. We exchanged number and said good bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0