Shot me out of the sky: Chapter 3

-Liam what? frågar jag precis innan jag öppnar dörren.
- Liam Payne, svarar han snabbt

-Oh Fuck! And I thought it couldn´t be any more embarrassing... Oh my god, I´ve just told Liam Payne everything about my life! SHIT! I´ve wanted to meet you for sooooo long and when I finally do it, I totally srew up!
Alltid, alltid, alltid. Sånt här händer BARA mig. Det är BARA jag som lyckas klanta mig så här mycket.
- So you know who I am? frågar han lite besviket, please don´t stop because of who I am!
Gud vad han är söt, han bryr sig verkligen men vad fan ska jag göra nu!?
-Are you OK in there?
Jag vände mig mot spegeln och fixade snabbt till sminket.
- okej Ella, du kan göra det här. Sa jag högt för mig själv.
Jag öppnade dörren men var för generad för att se på honom.
-Are you sure you are OK? what's your name? frågade han och sträckte fram handen för att hälsa.
-Ella, sa jag och kollade blygt på honom.
-That's a really nice name.
Jag blev chockad att en av världens snyggaste killlar sa att mitt namn var fint. Jag kollade upp på honom och svarade snabbt tack och kolllade ner på mina skor igen.
- I think that lad you went out with is an idiot! And about the thing with your parents, I promise it will be better.
- Thank you, that´s  really sweet and Sorry for acting so crazy before, I didn´t expect it to be you. Sa jag tyst.
- Hope I did´t disappoint you? Sa han och kollade mig i ögonen.
Jag skulle precis svara No way! När jag hör en låt från hans ficka. Han tar upp telefonen och svarar
- Hey love! Yeah, I´m fine, do you want to eat dinner with me tomorrow at 8? Good, bye, see you tomorrow, love you!
- Sorry, that was Danielle.
- Yeah, guessed so, jag hade äntligen fått tillbaka talförmågan.
- If you want, there´s a empty chair at my table if you´re ready to go out again?
OMG, frågade han precis  om jag ville sitta med honom?
- I would love to!

Kommentarer
Postat av: bella

Awesome! längtar sååå mycket till nästa! Du är grym ;-) kram!

2012-03-11 @ 23:43:08
URL: http://novelmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0