Shot Me Out of the sky: chapter 17





Emilies perspektiv:

När hans händer rörde min hud gick det en stöt genom hela kroppen, han knöt bikinin försiktig. När han var klar vände jag mig om så hans ansikte bara hamnade några millimeter från mitt. Hans ögon gjorde mina ben knäsvaga hela han var så vacker. Han flyttade sitt huvud närmre och närmre.


När hans läppar nuddade mina trodde höll jag på att dö, tänka att självaste Harry Styles kysser mig. Helt plötsligt blir vi avbrutna av att Louis skriker.
- Nothing! Okey!
Han flyttar sig ifrån mig och kollar ner jag kollar också ner, där ser vi hur Louis går surt ut till altan. Va hände? Tänkte jag. Jag kollar på Harry lite i smyg han ser att jag kollar. Han kollar ner vi mig och som förut gör hans ögon mig knäsvag, han tar min hand och drar mig närmre. Jag lutade mig mot hans bröstkorg och andas in hans doft. Han sätter sin hand under mitt huvud och tar upp det och kysser mig.
- The food is done! Skriker Ella.
Han avslutar kyssen och tar min hand sen går vi ner.
- Where did you go? Frågade Liam när vi kom ner.
- We just talked svarade Harry med ett leende på läpparna. Han släpper min hand och går sättet sig, han gav mig en busig blick jag började fnittra lite tyst.
Den ända som hörde var Danielle hon kollar lite frågande på mig. " Later" viskade jag. Sen satte jag mig ner och började äta.

Vanessas perspektiv:

Ella hade lagt jätte god mat när vi hade suttit och ättit i typ 10 minuter kom Louis in i köket. Han såg väldigt sur ut han tog mat ock satte sig vid Nathalie. Hon såg väldigt förvirrad ut men kollade oroligt på Louis. Vi åt, pratade, skrattade och Louis och Zayn såg lite gladare men deras leenden nådde inte ögonen.
När klockan närmade sig kl 1 på natten så tyckte vi att det var dags att gå hem.

Louis perspektiv:

We hugged them all goodbye and when it was Nathalies turn I paniced. What if she didn't like Me in that way, But I have to give it a chance. The hug was a bit longer than the others and I didn't want to let go. I whispered in her ear.
- Heres my number. And then put the piece of paper in her bag.


Natahlies perspektiv:

-Heres my number viskade han.
Sen la han en bit papper i min väska.
Jag släppte honom och gav han stort leende, vi öppnade dörren och gick. Det kändes som jag hade tusen fjärilar i magen.

Emilies perspektiv:

Harry frågade om jag ville sova över, självklart sa jag ja. Vi gick upp till hans rum han tog av sig byxerna och tröjan. Sen slängde en av hans tröjor på mig, jag tvingade honom att vända sig om sen satte jag på den. Vi kröp ner i sängen vi låg och pratade ett tag sen kysste han mig godnatt. Jag somnade med ett leende på läpparna i hand armar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0