Shot Me out of the sky: chapter 16

-oh fuck! Utbrast han.
Han tog min hand och började springa, jag visste inte vart vi var på väg men vi sprang.


Ellas perspektiv:

När Niall lämnar rummet så blir det lite pinsam tystnad. Jag kollade ner och började hacka grönsaker igen. Men allt jag kunde tänka på var zayns vackra bruna ögon och hans leende som fick mitt hjärta att hoppa över ett slag.

Efter ett tag av tyst hackande så tar jag modet och kollar upp på zayn som snabbt kollar bort. Hade han kollat på mig? Nej han hade säkert bara drömt sig bort.

- Ehm Ella, i know we just met and all but can i... Would you like to. Han kollade generat ner på skorna och mumlade fram meningen men blev avbruten av att dörren smälldes igen.
Zayn kollade upp på mig och såg lite besviken ut innan han gick ut ifrån köket emot dörren. Jag följde efter och såg Nathalie och Louis stå i dörren och flåsa. Nathalie såg faktiskt lite rädd ut och jag tror Louis var lite sur.

Louis perspektiv:

I can't believe this just happend, I mean I don't usually kiss strangers. But Nathalie was different, it feels like i have known her for years. Did the paparazzi have to come at that second? Now it's gonna be everywhere and I could see that Nathalie got scared. I really hope this didn't ruin it, because i want to get to know her better.

Nathalies perspektiv:

Vi sprang runt i London, jag tror inte ens Louis visste vart vi var på väg. Men där sprang vi hand i hand med paparazzi bakom oss. Helt plötsligt känner jag en hand ta tag i min jacka. Jag kollar bak och ser att en av killarna med kamera har kommit i kapp och försöker stoppa oss. Louis kollar på mig och drar ner mig i en gränd. Vi satt där och såg killarna fortsätta springa, jag kollade på Louis och han mimade " I'm sorry" innan han ställde sig upp och gick ut ifrån gränden. Jag följde efter och märkte att vi var på samma gata som Danielle bor på. Vi gick den sista biten till Danielles lägenhet i tystnad. När vi kom in i lägenheten kom Zayn ut från köket med Ella bakom sig, han såg väldigt frustrerad ut. Ella såg bara förvirrad ut jag kollade på henne, och höll nästan på att skratt men höll det inne för Zayn och Louis såg så sura ut. Jag började knyta av mig skorna när Liam kom till hallen jag reste mig upp och då insåg jag att han bara hade badbyxor på sig. Omg skrek jag inombords jag kollade mot Ella och mimade shit, hon gav mig en blick som betyde jag vet. Han frågade vad som hade hänt. Jag kollade mot Louis och skulle förklara.
- Nothing! Okey?! Sa han surt och gick där ifrån. Alla kollade på mig jag ryckte på axlarna och gick sakta därifrån varför var han sur? Tänkte jag för mig själv tyckte han det var ett misstag? För det tyckte inte jag...

Emilies perspektiv:

När hans händer rörde min hud gick det en stöt genom hela kroppen, han knöt bikinin försiktig. När han var klar vände jag mig om så hans ansikte bara hamnade några millimeter från mitt. Hans ögon gjorde mina ben knäsvaga hela han var så vacker. Han flyttade sitt huvud närmre och närmre.



Kommentarer
Postat av: bella

Ååh mera!!!:-D

2012-03-29 @ 19:05:13
URL: http://novelmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0