Shot Me out of the sky: chapter 15

Hans ögon glittrar när han svarar
-I would love to! med samma busiga leende.


Nathalie perspektiv:
Förut: Well, like I said before, your a lucky girl.

Jag blev jätte generad och kollade ner på mina skor, samtidigt som jag log jätte stort. Han hade fortfarande armen runt mina axlar och lede mig till kanten av bron. Känslan av hans hud på min gav mig fjärilar i magen, jag är världens lyckligaste tjej tänkte jag. Jag kollad upp på honom han stog och kollade ut över London. Jag fick en väldig lust han känna på hans hår det var perfekt gjort. Efter ett tag märkte han att jag kollade på honom han vände sitt huvud, och kollade rakt in i mina ögon. Han hade blå grön ögon som var underbara. Han flyttade sitt huvud sakta mot mitt men släppte aldrig ögonkontakten. När hans läppar var några centimeter från mina. Så hörde vi några klick och det blixtrade till. Han vände huvudet där stog några killar med kameror.
- Oh fuck! Utbrast han.
Han tog min hand och började springa, jag visste inte vart vi var på väg men sprang.


Kommentarer
Postat av: Klara

Uunderbart!! Fortsätt skriva älsklingar!!

2012-03-29 @ 13:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0