Shot me out of the Sky: Chapter 13

Emelies perspektiv:

Jag går upp för den stora trappan som leder till övervåningen och tänker på att det var en ovanligt lyckad kväll, trots att jag är bästis med Danielle har jag aldrig träffat Louis, Niall, Zayn och Harry. Liam har jag ju såklart träffat och jag har blivit ett stort fan. När jag kommer upp så går till Danielles rum för att leta upp min bikini som jag glömde när jag var här förra gången. Jag hittar den och börjar byta om. Precis innan jag ska stänga till dörren så ser jag Harry i badrummet som också är på väg att byta om...


  Nathalies perspektiv:

När vi går bredvid London Eye så tänker jag plötsligt på hur lätt han är att prata med, vi har varit ute en halvtimme och det har aldrig varit tyst. Fast haha, jag går ju faktiskt med Louis Tomlinson, tänker jag och ler för mig själv. Pinsamt nog ser han det och frågar självklart
- Why are you smiling? säger han glatt.
-  I am walking you! This is a dream come true for me! You really know how to make a girl happy! säger jag generat.
Han ler stort och lägger armen om mig.
- Well, like i said before, you are a lucky girl.

Ellas perspektiv: 

 Det var väldigt mysigt att stå där i köket och hacka grönsaker med Zayn.
- So way did you offer to cook? säger han medans han går från kylsskåpet, där han hämtade lök.
- I like to and I actually promised Danielle to, she ate my food once and liked it very much so she said I had to cook on her party. Säger jag och sträcker mig efter kniven. Då händer det. Precis då ska han också hacka, våra händer möts och jag tittar rakt in i hans ögon. Hans stora bruna ögon tittar tillbaka och det känns som vi står flera timmar och bara tittar på varandra, våra händer ligger på varandras. Men lika hastigt som det hände försvinner det. Niall kommer nämligen in i bara badbyxor och säger ogenerat
- Oh, it smells really good, I am hungry, when is it done?
Jag bryter ögonkontakten och tittar generat ner på golvet. Niall tycker att min mat luktar gott! Jag känner att jag aldrig vill att den här kvällen ska ta slut.
- Ehm, it´s chicken wook, I think its half an hour left.
- Perfect! säger han obekymrat och traskar ut till poolen.


Fortsätt kommentera så fortsätter vi skriva!<3 / Wendela & Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0