Shot me out of the sky: Chapter 12

Jag har nämligen ett ganska stort ärr på höften efter en motorcykelolycka för ett år sedan.
-I´ll help you! sa Zayn.
- Aaw, thats very sweet of you but its not necessary... Jag kände att jag blev generad bara för att Han erbjöd sig.
- No ,it´s totally ok for me, but if you dont want me to, I can do something else. När han svarade tittade han ner på sina skor .
- No, of course I want you to help me! I just didn´t want to force you to do it.

Nathalies perspektiv:

Jag log för mig själv när vi gick ifrån de andra, De verkade som Ella och Zayn kom överens väldigt bra och Vanessa och Niall hade verkligen klickat, henne hade jag inte pratat med på hela kvällen. Men själv var jag absolut inte avundsjuk, jag skulle ju gå på promenad med Louis! Jag slutade tänka på de andra och fokuserade på honom medans vi satte på oss skorna, jag struntade i att ta på mig jacka, jag ville komma ut så fort som möjligt.
- Are you sure it´s going to be alright to go outside, I mean with the fans? Frågade jag medans ytterdörren slog igen bakom oss.
- Yes , every one thinks that we´re still at home, but enough about that, tell me something about you. Sa han med ett väldigt gulligt leende.

Vanessas perspektiv:

Efter att Nathalie hade gått ut med Louis och Ella smitit in i köket med Zayn så var det bara jag, Emelie, Elin, Danielle, Liam, Harry och Niall kvar. De andra gästerna hade faktiskt redan åkt hem. Jag var överlycklig över att jag äntligen skulle få använda min nya bikini, det ligger alltid i min väska trots att Nathalie och Ella retar mig. Haha, In your face, tänker jag på skoj när jag går in på toaletten för att byta om, jag skulle få se Niall och Harry utan tröja LIVE.

Emelies perspektiv *:
Emelie är ju från england men för att underlätta för oss så skriver vi hennes tankar på svenska.

Jag går upp för den stora trappan som leder till övervåningen och tänker på att det var en ovanligt lyckad kväll, trots att jag är bästis med Danielle har jag aldrig träffat Louis, Niall, Zayn och Harry. Liam har jag ju såklart träffat och jag har blivit ett stort fan. När jag kommer upp så går till Danielles rum för att leta upp min bikini som jag glömde när jag var här förra gången. Jag hittar den och börjar byta om. Precis innan jag ska stänga till dörren så ser jag Harry i badrummet som också är på väg att byta om...

Jag veeet, typ inget händer men håll ut snart blir det spännande ;) 3 kommentarer så kommer det en ny del imorrn!

Kommentarer
Postat av: bella

Mer mer mer mer meeeer :-D

2012-03-27 @ 22:44:16
URL: http://novelmaniac.blogg.se/
Postat av: em <3

Deeet här e toppen!! Spec sista delen ;0 men liye mer detaljer skulle vara perfekt o lägg lite mer drama så att det bli lite mer spännande ;) pusss

2012-03-28 @ 11:06:45
Postat av: sara

mer vill veta vad som händer!!

2012-03-28 @ 17:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0