Shot Me out of the sky: Chapter 11

Han lägger sin arm om mig och säger:
-Its ok, it was nice when you laid on me. Säger han med ett generat leende.
---------------------------------------------------------------------------------

Nathalies perspektiv:

När filmen är slut sitter alla och pratar när Harry ropar
- Lets go to the jacuzzi!
Oh no, jag vill inte visa mig i bikini första gången jag träffar mina idoler. Tänker jag och svara snabbt
- Yeah but I dont have a bikini with me...
- Its ok, i dont feel like swim either, you wanna take a walk? Frågar Louis.
- I would love to! Säger jag och ler stort. Jag fattar inte att Louis vill gå på promenad med mig!

Ellas perspektiv:

- Well, I can cook. Sa jag snabbt så fort jag hörde ordet jacuzzi nämnas. Jag har aldrig gillat att gå runt i bikini. Jag har nämligen ett ganska stort ärr på höften efter en motorcykelolycka för två år sedan.
-I'll help you! Sa zayn


Kommentarer
Postat av: Jasmin

haha tack så mycket (: eran novell är bra också (: <3

2012-03-26 @ 17:35:13
URL: http://niallhoranstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0