Shot me out of the Sky: Chapter 9

- Men så är det i alla fall Danielle Peazer har bjudit in oss till en filmkväll idag som börjar klockan sju, OM ni vill följa med är det nog dags att göra iorningsig...
Ellas perspektiv:
Alla springer runt som galningar för att hitta något snyggt att ha på sig, och till slut hittade vi det här: till Vanessa
till Nathalie
och själv hade jag på mig det här.

Till slut var alla klara och eftersom vi inte hittade i London ännu så bestämde vi att ta taxi, jag hade ju adressen till Danielle. När vi kom fram och knackade på dörren var klockan kvart över sju, Nathalie och Vanessa hade stressat upp sig så mycket och de ville inte missa att prata med Liam Payne för en sekund.
När Danielle öppnade såg jag på tjejerna att dom höll på att svimma, det här var för bra för att vara sant!
Vi gick in, såg den gigantiska lägenheten och alla människor som satt i soffan och tittade nyfiket på oss.

Vanessa perspektiv: OMG! Jag trodde att jag skulle svimma när jag Danielle öppnade dörren , hon var såå söt i sin rosa jumpsuit!! Ella kramde henne och presenterade oss sedan. Liam var och hämtade upp några kompisar men skulle komma lite senare. Väl inne började vi minglade och träffade tillslut ett par trevliga tjejer Elin och Emelie som vi satt bredvid under den första filmen som var Abduction. Vi satt fortfarande och dräglade över hur snygg Taylor Lautner var när Danielle sa:
I Know, Let´s compete against Liam in singstar! Who want to give it a try before he arrives?

Nathalies perspektiv:
YES! That´s a great idea! Vanessa and Ella are good at singing! Sa jag snabbt. Ella svarade: Well as long Liam isn´t here to hear it it´s OK with me! Vanessa instämde och dom gick och ställde sig framför tv:n. De andra gästerna gick ut på vardagsrummsgolvet.

Ellas perspektiv: Vanessa och jag valde Another World med One Direction såklart och började sjunga.
Jag ser Nathalie dansa loss på golvet, hon är jätteduktig och brukar alltid bli helt crazy av musiken.
Ungefär mitt i låten ser jag fem sjuktsnygga killar komma in, det vill säga Liam, Harry, Zayn, Louis och Niall.
Jag tappar luften helt och hållet och tittar på mina bästisar som inte har märkt något, Vanessa sjunger på  med full inlevelse och Nathalie kör den gamla hedliga " Screw the lightball, pet the dog and then you just go crazy". Nu hände allt på en gång, Vanessa sjunger " Words will be just words until you bring them to life" och tittar på mig som skulle sjungt refrängen och då ser hon killarna. Louis går fram till Nathalie, knackar henne lite på axeln och säger sen
- Nice moves!

Nathalies perspektiv:
Jag avbryter mitt dansande för att se vem det var som pratade med mig och skrek till när jag såg att det var en av världens snyggaste killar. I min förvåning hoppade jag några meter back och krockade rakt in i Harry Styles. Jag skrek igen och försökte lugna ner mig. I ögonvrån ser jag Ella komma springande.


Kommentarer
Postat av: j

ååh era noveller är jättebra ju! :)

2012-03-24 @ 21:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0