Shot me out of the Sky: Chapter 10

I min förvåning hoppade jag några meter back och krockade rakt in i Harry Styles.Jag skrek igen och försökte lugna ner mig. I ögonvrån ser jag Ella komma springande.



Vanessas perspektiv:

Jag ser Ella komma fram till Nathalie, hjälpa henne upp och börja prata med Louis och Harry. Själv står jag där och gapar. Jag menar One Direction var i rummet. Jag kunde inte släppa dom med blicken när jag hör någon bredvid mig.
- Hey, do you mind if I sang the last part with you?
OH, Fuck. Det är Niall Horan!!! Jag kan inte göra något annat än att ge honom micken. Jag var helt chockad.

Ellas perspektiv:

När jag springer fram till Vanessa har jag ingen aning om vad jag ska göra, jag hjälper henne upp och presenterar mig för Louis och Harry.
- Hey, sorry about that, we´re big fans and I think she got a bit surprised...

Nathalies perspektiv:

- Haha, I actually thought so... I´m the one who should be sorry, You ok, babe? Louis tittade nyfiket på mig.
- Ofc, I´m fine, I mean I´m talking to you?!
- Haha, yeah you´re a lucky girl. How about I make it up to you in someway?
- That would be great, can I get your autograph?
-Absolutely, lets go to the sofa, there´s a table over there.
Vi går till soffbordet och jag får min autograf. Sedan sätter vi oss i soffan och börjar prata.

Vanessas perspektiv:

När vi hade sjungit klart går vi och sätter oss i soffan bredvid Nathalie och Louis, Danielle sa att det var dags att sätta på en ny film.
- Wow, you´re good at singing! Säger Niall.
- Haha, you´re the one to talk, I think you´re amazing!

Ellas perspektiv:

Jag ser Nathalie sitta i soffan med Louis och Vanessa med Niall och känner att det blev en lyckad kväll.
Jag sätter mig på en tom kant på soffan bredvid Liam.
- You said that they weren´t gonna come?! säger jag och tittar på honom anklagande.
- Haha, you liar, why did you tell her that? Zayn har tydligen satt sig ner bredvid och tittar roat på mig.
- Cause otherwise you would freak out and not dare to come. Liam svarar lika roat som Zayn.
Jag tror att jag fortfarande inte har fattat att Zayn Malik har satt sig bredvid mig för jag svarar:
- Maybe, but then I would dress nicer!
- I think you look good, now too! säger Zayn och tittar mig i ögonen.
- Me too, säger Liam innan han går för att sätta sig med Danielle.
Jag tror att jag kommer få en hjärtattack när han tittar mig i ögonen.
- Well thank you, säger jag generat medans Danielle sätter på nästa film som är Paranormal activity 3.

Vanesseas perspektiv:

Eftersom jag verkligen avskyr skräckfilmer så ligger jag praktiskt taget i Nialls knä efter en halvtimme utan att ha tänkt på det. Så fort jag märker det sätter jag mig upp hastigt. Han lägger sin arm om mig och säger
- It´s ok. It was nice when you laid on me. Med ett generat leende.image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0