Shot Me Out Of The Sky: Chapter 33

Jag vaknade av att Niall kom in och sa att dom behövde åka hem och sov för dom hade en så tidig intervju.
Jag kysste Zayn hejdå sen kramade jag Niall, Vanessa gjorde samma fast tvärtom. Efter dom hade gått hem gick vi och la oss jag somnade om direkt.


Natahlies pespektiv:

Jag vaknade av att folk pratade och skrattade jag öppnade försiktigt ögonen. Var är jag? tänkte jag. Oh shit jag är hos Louis tjejerna kommer döda mig. Jag reste mig från soffan och gick in i köket där stog alla killar, dom tysnade när jag kom in i rummet.
- Hey sa jag försiktigt.
- Hey babe sa Louis och kysste mig på kinden.
- What are you guys up to? frågde jag.
- We are on our way to an interview svarade Liam.
- Okey, are you going now?
- Yes, we are already late, sa Zayn.
- The car is here! skrek Liam som hade gått till hallen.
- Bye babe, i call you later sa Louis och kysste mig hejdå.

Jag fixade lite frukost sen låste jag deras lägenhet med nyckeln jag fick låna. Jag sprang ner och tog en taxi till våran lägenhet.
- Hallå! skrek jag när jag kom in.
Ella och Vanessa kom ut från köket.
- Var har du vart?! frågade dom samtidigt.
- Jag somnade med Louis i hans soffa.
- Okej men deras intervju börjar snart ska vi se på den? frågade Vanessa.
Vi tog lite och dricka sen satte vi oss i soffan, vi bytte till kanalen intervjun skulle vara på.
Efter någon minut kom en tjej och en kille upp på rutan, dom var tydligen programledare.
Sen kom killarna upp dom var så otroligt snygga, särskilt Louis, tänkte jag.
Dom frågade dom vanliga frågorna. Vad som händer i deras liv? Hur det är med så många tjejer efter dom?
Sen kom frågan.
- So who has girlfriends? frågade killen.
Liam svarade att han och Danielle fortfarnde var ihop.
- I´m dating, svarade Harry med ett litet leende.
- Oh who is she? frågade tjejen.
- It's a secret svarade Harry med ett flörtigt leende.
- I have a girlfriend sa Zayn.
Jag kollade på Ella som satt och hoppade i soffan.
- Han är min pöjkvän! sjöng hon.
- I also have a girlfriend sa Louis.
- OMG det är jag! skrek jag. Tjejerna bara skrattde.


Vanessas perspektiv:

Alla hade svarat nu var det bara Niall kvar.
- I´m dating a wonderful girl sa Niall på med otroligt söta dialekt.
- Okey, so no one is single? Tell us about those girls, then sa killen.
- They are just some wonderful girls who we hang with! sa Zayn med ett mystigt leende.
Dom ville inte berätta så mycket om hos för våran skull, men fans kommrer snart ta reda på det tänkte jag.
I slutet av intejuven kom fick en tjej fåga dom frågor hon hade vunnit en tävling. Hon var rätt så lång med rödbrunt hår. Man såg att hon var nervös men överlycklig för hon kunde inte sluta le. Programledarna presenterade henne hon hette Bella. Hon fick fråga killarna saker sen kramdes dom, hon fick också saker signerade. Hon verkade jättetrevlig.

När interjuven var kvar så slö kollade vi på något program som gick, helt plötsligt fick jag ett sms.

"Be done at seven/ love Niall"
" Okej were are we going? / love Vanessa"
" Surprise, see you later/ love Niall.

Jag kollade på klockan den var bara ett.
- Tjejer, vill ni shoppa? frågade jag.
- Behöver ens du fråga?! sa Ella som älskar att shoppa.
- Det har du rätt i, jag ska på dejt med Niall idag så jag behöver något snyggt.
- Men då drar vi sa Natahlie.
Vi sprang  och byte om sen tog vi bussen till centrala London. Vi shoppade ett tag sen hittade jag en skit snygg kläning på forever 21. Den var svart utan axelband med en vit rosett under brösten, jag köpte den sen gick vi och fikade. Vi pratade ganska länge  och jag kollade på klockan som hade hunnit bli fem.
- Tjejer, vi måste dra, Niall kommer om två timmar.
Vi tog en taxi hem jag sprang rakt in i duschen.

Ellas perspektiv:

Vanessa sprang direkt och fixade sig när vi kom hem. Jag la in dom sakerna jag hade köpt det var en tröja med ett märke på och ett par skor.
-Ella!! ropade jag.
- Yes svarade hon.
- Ska vi fråga om killarna vill komma hit på filmkväll? frågade jag.
- Ja ska jag ringa Louis? frågade jag.
- Ja gör det.
- Dom kommer när dom ska på dejt sa hon.
- Okej ska vi dra och köpa godis och sånt? frågade jag:
- Ja vi drar sa hon.
Vi lämnade en lapp till Vanessa där det stog vart vi var.

Vanessas perspektiv:

När jag kom ut ur duschen var det tyst i lägenhetn, jag hittade en lap i köket där det stog att dom handlade.
Jag gick in i mitt rum och fönade håret sen sminkade jag mig, klänningen passade perfekt till mitt mörka hår och bruna kropp. Jag lockade håret sen satt jag på mig ett par vita klackskor. Klockan var fem i sju när Niall messade att han var framme.



Kommentarer
Postat av: SKRIK-ANTI HERSELF.

SLUTAAAAA SKRIIIKKKKKKK!!! D:

2012-04-16 @ 23:13:11
Postat av: j

underbara noveller tjejer! <3

2012-04-17 @ 00:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0