Shot Me Out Of The Sky: Chapter 32

Så mycket hade hänt att jag glömt bort Ella. Zayn och dom andra satt med oss så hon var den enda som var borta.
Precis då kommer Ella springande med en tjej efter sig.
-This is Elin.
Ella presenterar Elin från festen.
Jag går fram och kramar Elin och säger
- Hej, kul att träffas igen.
Vi pratar och eftersom hon också är från Sverige pratar vi svenska. Jag sitter i Nialls knä och han tittar nyfiket på mig när vi skrattar åt något skämt.

Nathalies perspektiv:

Jag ligger i soffan med Louis och plötsligt frågar han busigt:
- Do you want to spend the night at my place? Harry is going to sleep at Emelies...
- I would love to. Säger jag och ler mot honom.
-Okay, then let's go! ropar Louis och drar upp mig ur soffan. Jag börjar skratta åt hur bråttom han hade men sa hejdå till dom andra och följde med Louis ut. Vi tog en taxi eftersom båda av oss har druckit och därför kan Louis inte köra.


Ellas perspektiv:

När Nathalie och Louis åker så bestämmer jag, Vanessa, Zayn och Niall oss för att åka hem till vår lägenhet och bara slappa. Vi tog en taxi till lägenheten som vi hyrde över sommaren. Zayn valde film och det blev Taken, Nialls favorit film, han blev otroligt nöjd.
-Snacks! Utbrast Niall fem minuter in i filmen.
Alla började skratta för han var så random, vi hade inte något hemma så Niall och Vanessa fick gå till affären.
Zayn satt nära mig i soffan, han hade sin arm runt mina axlar. Jag kände mig så otroligt trygg när jag var med honom fast vi bara hade känt varandra i två veckor.
- I got an interview tomorow, Can I say that you are my girlfriend? Frågar Zayn mig med ett leendet på läpparna.
- I would love that. Säger jag, han lutar sig framåt och kysser mig innan han drar in mig mot hans bröst igen.
Vi satt i soffan och pratade om våra liv medans vi väntade på att dom skulle komma från affären.
Han tog sin hand under min haka och vinklade mitt huvud mot hans. Han kysste mig försiktig sen blev det bara mer och mer passionerat. Det slutade med att Zayn la mig ner men han slutade aldrig att kyssa mig. Han la sig över mig och kysste mig på munnen sen ner på nyckelbenen. Helt plötsligt hör vi Vanessa asgarva.
Nathalies perspektiv:
Louis leder mig in i hans och Harrys lägenhet. Alla vägar var vita med lite nyans av begie i färgen. Det var högt i tak och man såg direkt att den här lägenheten inte hade varit billig.
"Haha, den var inte så bra städat men vi snackar om Louis Tomlinson och Harry Styles!" Tänkte jag.
I vardagsrummet stog det ett bord mot en väg på bordet var det massor av kort. Louis gick och bytte om så jag smög fram till korten. Det var massor med kort några när Harry och Louis var små, på deras familjer. Sen var det ungefär 10 kort på killarna tillsammans, några var från x- factor. De andra var från viktiga stunder som från videor och när dom vann The Brit award.
Jag var så uppslukad så jag märkte inte att Louis hade kommit in i rummet igen. Han satte sin armar på min midja jag blev så rädd att jag hoppade upp i luften och skrek.
-Omg! Louis! Skrek jag surt och vände mig mot honom.
Han stog och skrattade åt mig.
-Haha so funny! Sa jag och himlade med ögonen.
- Sorry babe! Sa han och kysste mig på kinden.
Varje gång han rörde mig så blev jag knäsvag, han drog ner mig i soffan. Vi kollade på tv:n efter ett tag blev jag tröttare och tröttare tillslut somnade jag på hans bröstkorg.
Vanessas perspektiv:
Efter som Niall var sugen på snacks var det  han och jag som gick till affären. Vi gick ganska nära men inte så det såg ut som vi var tillsammans, Niall och jag hade inte gått ut officiellt vi ville inte ha massor rykten på internet.
När vi kom till affären plockade Niall på sig allt möjligt , det såg ut som han skulle ha fest jag började garva.
Han kollade på mig.
-What? Sa han och försökte låta irriterad han lyckades inte så bra.
-Haha nothing, are you done?
-Yes, let's pay.
- Okey! Sa jag.
Vi gick till kassan och betalde sen gick vi.
När vi kom fram till våran lägenhet gick vi in precis inanför porten stannade han mig.
- Vanessa? sa han med sin gulliga irländska dialekt.
- Yes Niall? sa jag lite oroligt.
- Would you like to go on a date?
- Yes Niall anytime! Svarade jag glatt och kysste honom.
Han tog min hand vi gick till hissen och åkte till vårar plan. Dörren var fortfarande olåst så vi gick bara in. Dom hörde oss inte komma in för när vi kom in i vardagsrummet, dom låg och grovhånglade på soffan.
Niall kollade chockerat på mig jag började asgarva, då hörde dom oss dom slutade att kyssa varandra. Dom båda var otroligt generade, Niall var chockad och jag bara skrattade.
-Well, we Can go to my rum Niall sa jag.
-Euhm yes, sa han tyst.
Jag tog hans hand och styrde han mot mig mot mitt rum.
-Wait! Utbrast jag.
Jag sprang till dörröppningen till vardagsrummet.
-Ella, ha kul men glöm inte skydd! Sa jag och börjadeskratta igen.
-Aa, du är verkligen såå rolig Vanessa, sa hon ironiskt.
- Vi kysstes bara, Protesterar hon sedan.
-Ja, det såg verkligen ut så men snälla inte på soffan!
-Vanessa! skrek hon och kastade en kudde på mig.
Jag skrattade och sprang in i mitt rum där Niall satt på min säng.
Ellas perspektiv:
Efter Niall och Vanessa kom hem så blev det lite pinsamt, vi visste inte vad vi skulle göra.
Det slutade med att vi började att kolla på Taken, mitt i filmen började jag skratta.
Zayn kollade konstigt på mig.
-Niall and Vanessa, sa jag mellan skrattatackerna.
Han förstod vad jag menade och började skratta med mig. Efter någon minut fortsatte vi att kolla på filmen, han la sitt huvud i mitt knä och det dröjde inte länge förrän han somnade. Nu när jag hade min pojkväns vackra ansikte kunde jag inte låta bli att rita dit en snygg fransk mustasch på han överläpp och sedan fotade jag honom.
Niall och Vanessa somnade också ungefär samtidigt, de låg licksom intrasslade i varandra. När alla har somnat lyfter jag försiktigt upp Zayn huvud och ger honom en sista kyss innan jag istället lögger mig bredvid honom.
Jag vaknade av att Niall kom in och sa att dom behövde åka hem och sov för dom hade en så tidig intervju.
Jag kysste Zayn hejdå sen kramade jag Niall, Vanessa gjorde samma fast tvärtom. Efter dom hade gått hem gick vi och la oss jag somnade om direkt.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, så bra!!

2012-04-13 @ 23:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0