Shot me out of the sky: chapter 31


Louis tittar på mig och drar mig mot honom.
- I'm sorry, But I had to do something, he treated you like... Han gör en paus för att komma på ett passande ord. Jag avbryter honom för att fråga
- Did you call me your girlfriend? Han plötsligt generad och börjar pilla på sina jeansfickor.
- Yeah, I hope you didn't mind... I mean I should have asked you, han tittar ledset upp, but I promise you he wont remember that tomorrow.
- No, jag tar upp hans hand, I would love to be your girlfriend. I mean if you want to... Nu är det min tur att bli generat. Han tittar förvånat in i mina ögon och kysser mig plötsligt.
Vanessas perspektiv:
Jag harklar mig så Harry och Niall ska märka att jag står där. Dom båda rycker till av ljudet av mig. Harry möter min blick han viskar något snabbt till Niall sen reser sig han och går. Niall kollade ensligt efter Harry han vägrar möta min blick.
- Niall.. Sa jag försiktigt Can you litsen to me.
Han kollade upp från marken hans ögon var blanka, det såg ut som han skulle brista ut i gråt när som helst.
- Yes talk then! Sa han argt.
-Detvarhansomkysstemigochjagdrogiväg,jagäöskardig.. Börjar jag mumla och kollar upp på Niall som ser oförstående på sig, då kom jag på att jag pratade på svenska.
- I mean I didn't kiss him! He kissed me and I pulled away, I'd never do that. Please believe me! Grät jag fram.
Niall kollade på mig och nu grät han också.
-Vanessa, I don't know what to say... Började han och sen drog han mig till sig och pressade sina läppar mot mina.
Jag tryckte mig närmare och kysste honom tillbaka.
- I love you. Säger han mot mina läppar men märker snart vad det är han sa och drog sig bort och kollade skamset på mig.
-Ehm I'm sorry... Säger han innan jag kysser honom igen.
-I love you too. Säger jag och han ler i kyssen.
Efter ett tag drog jag motvilligt ifrån ansiktet ifrån hans och sa att vi kanske borde gå tillbaka och se vad som händer där inne. Jag var faktiskt lite orolig för Nathalie, jag hade lämnat henne med "creepet" för att springa efter Niall.
När vi kommer tillbaka in ser jag att jag inte hade någon anledning att vara orolig eftersom Nathalie och Louis sitter och hånglar i soffan. Niall skrattar till lite och Nathalie kollar generat upp. Hon börjar genast le när hon ser mina och Niall sammankopplade händer och flyttar lite på sig så vi kunde sätta oss bredvid dom.
Så mycket hade hänt att jag glömt bort Ella. Zayn och dom andra satt med oss så hon var den enda som var borta.
Precis då kommer Ella springande med en tjej efter sig.
-This is Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0