Shot Me Out Of The Sky: Chapter 30

Vanessas perspektiv:
Han kysste mig! Jag drog ifrån så fort jag hann reagera. Jag blev så jävla sur, vad tror han att han gör? Jag smällde till honom hårt på kinden innan jag ser Niall springa ut.
-Faan! Jag svär högt för mig själv.
- Jag fixar det här, spring till Niall du! Säger Nathalie och nickar mot äcklet som står några meter ifrån oss och ser ut som han fortfarande inte har fattat vad som hände.
Jag nickar mot Nathalie och försöker sedan pressa mig ur folkmassan som nu har bildats vid baren.  Efter ett tag kommer jag ut ur lokalen och ser två gestalter vid en stentrappan en som sitter och en som står. Det är Niall och Harry. Jag går försiktigt fram och hör att Niall plötsligt snyftar till. Harry säger:
It's ok, vanessa is a nice girl, I really think Its a missunderstanding!
Jag harklar mig försiktigt och går fram ur skuggan.
Nathalies perspektiv:
När Vanessa har gått går jag med bestämda steg mot äcklet. Han reagerar snabbt med att säga
-Oh, you want some to, babe? Han vinglar fram och gör ett försök att tafsa på min rumpa. Jag reagerar blixtsnabbt med att ge honom en bitchslap samtidigt som jag häller min drink över ansiktet.
-You are sutch a asshole, you dont even deserve this. If you destoyed their relasionship, you will be soo screwed!
Jag går Iväg med snabba steg för att jag vet att om jag stannar kommer det sluta med att jag slår till honom på riktigt. Jag hinner gå några steg innan jag känner en hand på min axel. Det är äcklet igen.
- Come on, sweetie, you know you want me!
Jag bara gapar, hur dum får man vara? Jag ska precis svara " Are you kidding me? " när Louis kommer fram.
Liam och Zayn står bakom honom med armarna i kors och tittar allvarligt på äcklet. Jag berättar historien lite snabbt och jag hinner bara berätta halva händelsen när Louis störtar fram till äcklet, tar tag i hans axlar och pressar honom mot väggen. Zayn börjar kavla upp ärmarna och säger
- I got your back, bro. Till Louis som stirrar på äcklet, höjer högernäven och får en perfekt träff på kindbenet.
Han säger
- If you as much as Look at My girlfriend again I can promise you that it will be the last thing you see. You get it?
Äcklet nickar förvirrat och vinglar ut mot dansgolvet. Louis gör ett försök att gå efter honom men Liam tar snabbt tag Louis och säger något snabbt till honom.
Själv står jag där och bara ler. Louis kallade mig för hans flickvän!
Louis tittar på mig och drar mig mot honom.
- I'm sorry, But I had to do something, he treated you like... Han gör en paus för att komma på ett passande ord. Jag avbryter honom för att fråga
- Did you call me your girlfriend? Han blir plötsligt generad och börjar pilla på sina jeansfickor.
- Yeah, I hope you didn't mind... I mean I should have asked you, han tittar ledset upp, but I promise you he wont remember that tomorrow.
- No, jag tar upp hans hand, I would love to be your girlfriend. I mean if you want to... Nu är det min tur att bli generat. Han tittar förvånat in i mina ögon och kysser mig plötsligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0