Shot Me Out Of The Sky: Chapter 29

- So I guess it was good news then. Säger läkarn och skrattar lite.
- Yeah, amazing. Svarar Liam och ler det största leendet jag någonsin sett.
- Well, then congratulations and she can go home now. Säger läkarn och går sedan därifrån.

Danielle kommer ut ur rummet och alla springer fram och kramar henne.
- Let's celebrate! skriker Louis och alla håller med.
Vi bestämmer oss för att göra något lagom ansträngade så Danielle också kunde vara med. Det blev bowling.Vi åkte till en bowllinghall som inte lågt så långt i från sjukhuset.
Ellas perspektiv:
När vi kom till bowllinghallen hyrde vi fyra banor. Niall och Vanessa körde tillsammans dom släppte klotet tillsammans, sen kollade dom kärleksfullt på varandra.
Louis och Natalie körde på en bana dom hade en mer tävling på gång, för båda var så tävlingsinriktade. Fast Louis släppte henne aldrig med blicken.
Liam och Danielle körde på en bana. Liam var så glad han slutade inte le fast han höll på att förlora.
Jag och Zayn körde på den sista banan. När jag stog och väntade på att det sista klotet skulle välta, kände jag ett par armar runt mig, det var Zayn.
Jag kollade upp i hans bruna otroligt vackra ögon, det kändes som dom kollade rakt in i min själ.
-Can we talk? Frågade han och nickade mot en soffa.
- Yes off! Sa jag och följde honom till soffan.
Han såg otroligt nervös ut som när han frågade mig på dejt. Nathalie kollade frågade på mig jag ryckte axlarna till svar.
Vi satte oss ner i soffan han kollade oroligt in i mina ögon.
-Eumh i was wondering if...
Han tystnade och tog ett djupt andetag. Vad ville han tänkte jag?
- If you Will be My girlfriend? Sa han med ett leende och nervösa ögon.
Omg Zayn Malik ville vara min pojkvän!!
-Yes ofc! Sa jag överlyckligt.
Han kysste mig passionerat jag hade aldrig vart så lycklig i hella mitt liv.
Plötsligt hörde vi några som harklade vi kollade upp där stog resten av gänget och alla log busigt. Jag rodnade och kollade på Zayn som reste sig upp han tog min hand och drog mig upp.
- What's up? Frågade han.
- Eumh we don't now yet sa Louis.
- I want to danc! Utbrast Vanessa.
- Yes lets go to a club sa Niall lika glatt.
Alla tyckte det lät bra så vi gick ut och hoppade in tre taxibilar, Louis visste en bra club så vi drog dit.
Vanessa perspektiv:
När vi kommit fram till dörren så kom jag på att vi inte skulle komma in. Jag menar vi är bara 17 och även om vi brukade festa lite i Sverige så vart det mycket svårare att komma in i på en bar i England.
- Ella, hur hade du tänkt komma in? Frågar jag och hon kollar förvånat på mig.
- Oh guys, we can't get in. Säger Nathalie som också hört när jag frågade Ella.
- Haha I forgot you were babies. Skrattade Louis och fortsatte att gå. Han börjar prata med vakten ett litet tag och kommer sen tillbaka till oss.
-You Can get in now babe. Säger Louis och tar tag i  Nathalies midja och leder henne in. Vi andra följer med.
Vi har dansat i flera timmar och det börjar bli riktigt varmt. Jag tar tag i Nathalie arm och drar henne mot baren. Vi sätter oss i baren och beställer varsin Martini. Helt plötsligt känner jag en hand på min midja och vänder mig om i stolen. Jag ser en medelålders kille som lutar sig ännu närmare mig.
-Hey girl, What's up? Frågar han med ett äckligt leende mesans han flyttar sitt ansikte närmare.
Nialls perspektiv:
I'm dancing around and I thought I would go find Vanessa. I see that Nathalie  is sitting by the bar so I go there. I see Vanessa sitting next to her and standing beside to her is a guy. I can't help to get jealuos even though she was just talking to him. Suddenly I see the guy getting closer and she kisses him. I can't believe it, I know we weren't official but still... I thought she still liked me and now she is kissing random guys. I just couldn't stay there and watch. I really liked her and can't believe she would do that to me. I ran away, I just ran out.
Vanessas perspektiv:
Han kysste mig! Jag drog ifrån så fort jag hann reagera och ser någon springa förbi. Jag blev så jävla sur, vad fan tror han att han gör? Jag smällde till honom hårt på kinden innan jag ser Niall springa ut.


Hoppas ni gillar det! Kommentera!!!  3 kommentarer till nästa!:) puss och kram Felizia, Matilda och wendela!:)

Kommentarer
Postat av: bella

Ååååhhh mera!!:-D

2012-04-13 @ 01:22:57
URL: http://novelmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0