Shot Me Out Of The Sky: Chapter 22

It sounds great but i hope you didn't rush things?! Säger jag glatt men ändå frågande.
Nu svarar hon däremot inte.


Emelies perspektiv:

 


-Wait, säger jag till Vanessa och så går jag tillbaks ut till vardagsrummet för att hämta de andra tjejerna. Jag vill ha alla samlade så jag höra vad dom tycker. När alla står inne i badrummet så säger jag försiktigt:                      - I kind of slept with him yesterday and you know stuff happend... Jag tittar på dom för att se deras reaktioner. Vanessa, Nathalie och Ella ser inte så förvånade ut men Danielle ser riktigt besviken ut. Nathalie säger

- You know, we actually thought so but I hope you like him and that he´s nice to you and that you dont regret it because then it would be worse.                                                                                                                       - No I really like him and I think he likes me to. He´s very very sweet against me any way. Jag tittar på Danielle och hoppas att hon inte ser lika besviken ut.

- Danielle? Frågar jag osäkert men då går hon snabbt ur badrummet. Ella kommer fram till mig och säger snabbt    - As long as you´re happy it´s fine with me but I´m going to check on Danielle och sedan får jag en snabbt kram

Ellas perspektiv: När jag går ut till vardagsrummet ser jag hur alla killarna tittar oroligt på mig, Lism är redan på på väg till Daniell Och säger

- Let me take care of this, med ett snabbt leende. Jag nickar och börjar gå tillbaka till Emelie när jag känner en hand på min axel. Det är Zayn.

 

 

VI VEET, JÄÄTTE kort avsnitt men vi hade skrivit länge men det hade ju såklart försvunnit... Tyvärr hinner vi inte skriva mer idag, vi har ett STORT historia prov att plugga till men får vi lite kommentarer så kanske det går snabbare ;) Puss å kram / Matilda och Wendela<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0