Shot me out of the Sky: Chapter 21


I looked over at Louis and saw that he had his arms around Nathalie and the same with Harry and Emelie. Liam and Danielle was sitting and whispering something to eachother. Why couldn't it be like this always?
Vanessas perspektiv:
Jag fattar verkligen inte. Jag ligger i Nialls knä, han har till och med sin arm om mig! Efter att jag öppnade dörren  trodde jag verkligen att jag skulle skämmas ihjäl, jag menar jag har sjön på deras låt, jag hade på mig en tröja med deras namn på (som jag fortfarande inte har har haft tillfälle att byta ifrån.) Han är bara så gullig! Han hade sjungit den sista delen på sången med sin underbara röst och bara kommenterat min tröja med
- Oh thats a really nice T-shirt, you think I can get one? med sitt perferkta leende som gör en så glad. De andra killarna hade skrattat lite åt tröjan med jag hade inte fått fler kommentarer. Plötsligt inser jag att jag faktiskt sitter tillsammans med hela one direction i min sovtröja OCH osminkad. Jag reser mig snabbt och ger Niall ett snabbt leende. När jag går mot badrummet så hör jag att någon kommer efter, det är Emelie. Jag säger
- Hey, follow me in, i´m just going to put on some make up. Jag drar in henne i badrummet och låser dörren.
- Now you´re going to tell me all that happend between you and Harry!
Hon ler generat men svarar iallafall:
-Well, I met him when I changed to my bikini and one thing led to another and he really was nice! Hon pratar väldigt snabbt men jag ser lyckan i hennes ögon.
- It sounds great but I hope you didn´t rush thing?! Säger jag glatt men ändå frågande.
Nu svarar hon däremot inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0