Shot me out of the sky: Chapter 19

Jag bestämde mig för att inte störa även om jag egentligen bara ville springa fram och krama hennes. Jag gick ut till vardagsrummet igen där alla satt tysta i soffan. Vad skulle vi göra?

Liams perspektiv:
It was so quite, nobody knew what to say. Louis and Nathalie still hadn't come out.
- So, I think we should Call Paul, he always knows what to do. Said Harry and Broke the silence. I picked up My phone and called Paul.

Zayn perspektiv:

So much was happening and I feel really bad for Nathalie but I can't help to wonder where Ella was. While Liam was discussing what to do next with Paul, I looked around the room to see if anyone else noticed she wasn't there. Vanessa who was sitting next to me whispered " I think she's in her room" and pointed at the door next to the room Louis and Nathalie was in. I looked at her and got a bit emarassed. Was it really that obvious that I liked her? I stood up and went to Ellas room. I knocked but opend before she answered and there she was without a shirt!


Ellas perspektiv:

Jag valde ett par slitna jeans shorts och en vit ganska pösig blus. Jag satt på mig shortsen och precis när jag tagit av mig magtröjan så knackade det och dörren öppnades.
- Oh My god, I'm really sorry!
Det var zayn! Men Gud vad pinsamt! Varför händer det här mig?
Han stängde dörren och jag satt snabbt på mig tröjan och sa att han kunde komma in igen. Han öppnade dörren tveksamt men när han såg mig gick han in och stängde efter sig. Jag gick fram och kramade honom länge och sen satt vi oss på sängen och pratade om lite vad som helst.
- So this whole thing with Nathalie, huh? Säger zayn tillslut och jag kollar chockat på honom. Vad menar han?
-Sorry, but what do you mean? Frågade jag och nu var det han som var chockad. Han förklarade vad som hade hänt och jag sprang till Nattas rum. Jag sprang in men stannade till och stod bara där och stirrade. Jag kunde inte fatta vad jag precis såg.





Ledsen för ett riktigt kort och dåligt kapitel idag men jag kunde inte träffa tjejerna så jag skrev det själv. Kanske kommer ett till ikväll om jag orkar! Sorry för stavfel och sånt i förra inlägget oxå, jag ska försöka bättra mig. Hoppas ni gillar det! Puss// felizia<3


Kommentarer
Postat av: Louise

Vaaad braa! Längtat till nästa!

2012-04-01 @ 19:39:45
URL: http://onedirectionsnovells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0